miercuri, 12 martie 2014

Swatch & Review - Bioderma Sensibio Mask (pentru ten senisibil, intolerant, descuamat)

     Hello, ladies.

     Sa ai un ten uscat, deshidratat, sensibil, cuperozic si care se descuameaza este o provocare mai mare decat ati crede. Iar cine se confrunta cu o astfel de piele stie exact despre ce vorbesc. Nu stiu cum fac alte fete, insa eu am testat nenumarate produse si intr-o multime de combinatii pentru a gasi "formula" perfecta pentru tenul meu.
     Dintre toate, cel mai greu mi-a fost sa descopar o masca de fata care sa se potriveasca perfect nevoilor mele. Nu spun ca pana acum n-am gasit si n-am avut masti de fata care nu mi-au facut bine. Unele m-au scapat de roseata, altele mi-au curatat fata de puncte negre si mici cosuri ocazionale, iar altele au oferit prospetime tenului. Insa nici una nu a reusit sa-mi satisfaca toate cerintele. Pana la Bioderma, un brand de care m-am indragostit inca de am folosit apa micelara.






     Ce spune Bioderma:

Brevetul Toleridine®, un nou pas în tratamentul pielii sensibile intolerante, reduce imediat inflamația. Crește pragul de toleranță a pielii si reduce sensibilitatea.Pielea este mai rezistentă și oferă o mai bună protecție împotriva atacurilor externe, devenind astfel mai puțin reactivă.
Sensibio Mască calmează imediat și elimină senzația de supraîncălzire, reduce roșeața și senzația de mâncărime, redă strălucirea pielii.
Agenții hidratanţi din Sensibio Mască oferă confort și refac bariera cutanată prevenind astfel penetrarea agenților iritanți.
Formulată cu ingrediente active atent selecționate cunoscute a fi inofensive, fără conservanți sau parfum, Sensibio Mască garantează o toleranță excelentă, inclusiv pentru conturul ochilor.
Aplicarea produsului Sensibio Mască este un adevărat moment de plăcere și relaxare. Textura sa mătăsoasă și catifelată oferă o experiență placută.
Sensibio Mască este non-comedogenică si hipoalergenică.”



     Ce spune eu:

     Pe cutia produsului sunt inscriptionate numele si tipul de ten caruia i se potriveste masca, cantitatea, diverse indicatii, proprietati ale mastii, modul de aplicare si ingredientele. Pe tub regasiti cateva detalii despre produs, cantitatea, cat si modul de aplicare.





     Bioderma recomanda ca masca de fata sa fie folosita o data sau de doua ori pe saptamana, insa mie mi-a fost suficient sa o aplic o singura data, intr-un strat grosut. Consistenta este una catifelata, matasoasa, asemanatoare cu a unei creme de fata moi, si se simte foarte placut la atingere. Nu are miros, nu isi schimba culoarea sau consistenta cand e aplicata pe ten, insa o parte din ea este absorbita de piele.
     Dupa circa 10 minute, o indepartez pur si simplu de pe fata cu ajutorul unor dischete demachiante din bumbac, apoi aplic o crema hidratanta.






     Ce am observat de cand folosesc masca de fata Bioderma:

     Tenul meu este hidratat in profunzime, iar acest lucru se mentine pe o perioada de pana la 5-6 zile, chiar daca in acest timp nu mai folosesc nici o crema hidratanta. Pielea este mai catifelata, mai luminoasa si tenul pare proaspat. Am scapat de roseata din obraji, de zonele extrem de uscate si decojite.
     Imi place ca nu are miros, ca se simte foarte lejer, placut si relaxant pe piele. De asemenea, primeste bile albe si pentru ca este non-comedogenică si hipoalergenică.






     Ce nu imi place la ea:

     Masca primeste o bila neagra pentru ca trebuie sa aplic o cantitate generoasa de produs, ceea ce inseamna ca se va termina destul de repede. Eu am terminat-o dupa aproape doua luni, in conditiile in care am folosit-o saptamanal si am aplicat un strat grosut, insa nu generos, asa cum recomanda ei.


Cantitate: 75 ml.

Termen de valabilitate: 6 luni.



Pret: 45 de lei (cel putin acesta este pretul de la Farmacia Tei – Bucuresti).

Ingrediente:






     Alte detalii despre produs gasiti pe site-ul Bioderma.
     Voi ati incercat masca de fata Bioderma Sensibio? Daca da, cum vi s-a parut? V-ar tenta s-o incercati?


For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  



          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...