miercuri, 9 aprilie 2014

NOTD - Floral frenzy

     Hello, ladies.

     Credeati ca las eu sa treaca primavara fara sa fac cel putin o manichiura inspirata de acest frumos si romantic anotimp? No, ma ladies, v-am pregatit cateva modele tare frumoase si chiar un tutorial. Si, cumva, o sa-mi fac eu timp sa le postez pe toate in timp util.
     Manichiura de astazi nu imita o floare anume, ci este inspirata pur si simplu de primavara, de roua si culoare.






     Oja Kiko 360 "Strawberry Pink" este un roz-corai usor neon si mi se pare o nuanta perfecta pentru primavara. Cand o port pe unghii ma gandesc la zambete calde, cer senin, flori frumos si intens colorate, o zi de primavara calda si buna dispozitie. Si ce mergea mai bine la o astfel de oja daca nu niste flori albe? Pentru ele am folosit placuta de la MoYou London si o oja alba de la Essence, speciala pentru stamping.
     In final, am incercat sa imit stropii de roua folosind top coat-ul cu efecte speciale "Cool Breeze" de la Essence. Arata tare frumos pe unghii, dar din pacate e cam greu de surprins in poza, mai ales daca este aplicat peste o oja deschisa.

     Sper sa va placa manichiura si astept parerea voastra.













     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...