marți, 20 mai 2014

LOTN - Poison Ivy

     Hello, ladies.

     Recunosc, nu am nici o scuza pentru faptul ca nu am mai postat nici un look de atata timp. Nu e ca si cum nu m-as fi machiat deloc, dar n-am avut starea necesara pentru a face poze si a le posta pe blog. Insa voi incerca sa ma mobilizez si sa va arat ceva mai des look-uri, mai ales ca am tot primit / cumparat palete cu farduri, blush-uri and Co. si ar fi pacat sa nu va arat cum ma joc eu cu ele.
     Astazi v-am pregatit un machiaj mai dramatic, de seara, pentru care am folosit farduri sidefate si metalice.








     De obicei folosesc cel putin 2-3 palete pentru a realiza un look si stiu ca fie nu detineti toate trusele respective, fie nu reusiti sa gasiti dupe-uri ale fardurilor pe care eu le-am folosit. Drept urmare, de data aceasta m-am limitat la o singura paleta... Bine, ar fi fost culmea sa nu ma "sature" nici aceasta, nu de alta, dar are 88 de nuante, care mai de care mai frumoase. Momentan va spun doar ca paleta contine farduri satinate, metalice sau cu sclipici, ca toate sunt foarte pigmentate si ca o puteti gasi pe ProduseCosmetice.ro, la reducere. Mai multe detalii am sa va dau in postarea de maine.
     Va las cu pozele si lista de produse folosite. Sper sa va placa look-ul si imi cer scuze pentru geana usor dezlipita, insa mi-a lacrimat ochiul drept intr-o veselie, nu stiu de ce.

















Produse folosite:

Fata:

Rimmel Wake Me Up - True Ivory 103
Flormar Lifting Concealer - 07 True Beige
Max Factor Creme Puff Powder - Translucent
Sleek Face Form - Light (pentru contouring)
Essence "Floral Grunge" blush - 01 Be flowerful
Essence "Sun Club" highlighter - 01 Summer glow

Ochi:

ELF Eyeshadow Primer
88 Eyeshadows Palette - P06 Golden Rainbow
Margaret Astor "Perfect Stay 24 H" Eyeliner Pen - Black
Flormar Ultra Green Eyeliner - linia genelor de jos
Manhattan Khol Kajal Eyeliner - White (waterline)
Red Cherry #48 lashes
Flormar Rotating Mascara
Sleek Brow Kit










Buze:

Essence lip liner - 11 In the nude
Flormar "Pretty" lip gloss - P820


     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...