miercuri, 7 mai 2014

NOTD - Tulips in a jar (water marble)

     Hello, ladies.

     Daca in iarna am preferat nuantele inchise, in acest sezon cald prefer exploziile de culoare. Look-uri inca nu am apucat sa va postez, it's still a work in progress, asa ca pana atunci va arat manichiuri.
     Cea de astazi mi-a dat multe batai de cap, insa nu pentru ca nu-mi iesea modelul. Pur si simplu a trebuit sa gasesc combinatia corecta de oje, iar asta mi-a "mancat" destul de mult timp, tinand cont ca aveam in minte un model cam pretentios.






     Ombre rainbow water marble, asta port pe unghii de aproape o saptamana. Va spuneam ca am avut probleme cu ojele, iar acum o sa va explic de ce. Sa spunem ca am ales 20 de oje pentru manichiura, toate fiind perfecte pentru WM. Problema este ca aveau texturi si finish-uri diferite, iar asta a insemnat ca unele pur si simplu nu puteau fi combinate pentru a face un WM. Si uite asa am pierdut vreo trei ore intr-o noapte, testand si incercand toate ojele din colectie, pana am dat de combinatiile perfecte.
     Nu pot sa va spun numele tuturor ojelor folosite, pentru ca le-am tot combinat si le-am ametit incat chiar nu mai stiu ce-am ales intr-un final. Inchipuiti-va ca toata masa din bucatarie era plina ochi de sticlute cu lacuri de unghii :)). Tot ce pot sa va spun este ca am folosit oje de la Flormar, Essence, Catrice, P2 si China Glaze.

     Va las cu manichiura, care sper sa va placa.











     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 





          Kisses and always be beautiful
 
              Va pup si fiti frumoase



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...