joi, 15 mai 2014

The Alphabet Nail Art Challenge - B for Butterfly Wings (water marble tutorial)

     Hello, ladies.

     Am intarziat aproape o saptamana cu postarea aceasta si nu pot decat sa le multumesc fetelor pentru ca au avut rabdare cu mine si nu m-au tras de urechi.
     De cand am vazut prima oara temele acestei colaborari am stiut exact ce voi posta la litera B: o manichiura ce te duce cu gandul la aripile colorate ale unor fluturi, de aici si titlul postarii - "Butterfly wings". Desi l-am realizat acum circa doua luni, acest model poate fi purtat nu doar primavara, ci si vara.
     Cititi postarea in continuare pentru a vedea nu doar manichiura, ci si cum se realizeaza aceasta - da, am filmat si un tutorial in care va arat pas cu pas cum am obtinut acest model.






  
     Toate ojele folosite pentru aceasta manichiura sunt marca Flormar. Am spus-o si o repet, le prefer pe acestea pentru ca sunt lichide, au consistenta subtire, se intind perfect pe suprafata apei si se lucreaza foarte usor cu ele. Nu in ultimul rand, paleta de culori este atat de variata, incat se pot crea nenumarate combinatii de culori si modele.
     Pentru acest model am ales trei oje cu finish mat / satinat mat. Prima, M18, face parte din colectia Matte si este un roz-corai neon. Urmatoarele doua fac parte din colectia Satin Matte: GS13 Orchid - mov pruna cu usoare reflexii mov si aurii si GS03 Green Flag - verde intens cu usoare reflexii verzi si aurii.
     Manichiura este una dintre preferatele mele din acest an (pana acum, bineinteles) si am avut-o pe unghii aproape o luna. In prima saptamana si jumatate am purtat-o mata, dupa care i-am aplicat un strat de Seche Vite si a rezistat inca doua saptamani si un pic. Imi pare rau ca nu m-am gandit sa ii fac poze si in varianta shiny, culorile au devenit si mai vibrante dupa ce am folosit top coat-ul.

     Acum va las cu pozele si tutorialul. Sper sa va placa manichiura, iar tutorialul sa va fie de ajutor.
     De asemenea, nu uitati sa treceti si pe la celelalte fete pentru a vedea manichiurile lor.





























     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com / ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess. 




          Kisses and always be beautiful
              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...