marți, 8 iulie 2014

Bioderma vine in ajutorul tenului intolerant - Sensibio Torelance Plus +

     Hello, ladies.

     Daca imi plac cel putin doua produse care poarta acelasi "nume", atunci in mod clar brand-ul respectiv isi va face loc printre preferatele mele. Detin o multitudine de creme, demachiante, serumuri, masti  de la diverse brand-uri, toate imi plac in aceeasi masura si le folosesc prin rotatie, in functie de anotimp, necesitati etc.
     Unul dintre aceste brand-uri este Bioderma, care m-a cucerit exact in urma cu doi ani cu deja faimoasa lotiune micelara, a mea fiind pentru ten sensibil (review AICI). De atunci, mi-au trecut prin maini diverse produse pentru ingrijirea tenului si a corpului, fara sa ma dezamageasca vreunul dintre ele. De aceea, ma bucur sa va anunt ca Bioderma a lansat recent pe piata un nou produs pentru ingrijirea fetei, destinat unui ten delicat ca o mimoza: celui intolerant.






      Evenimentul a avut loc intr-o sala racoroasa de la InterContinental; nu mai stiu exact etajul, insa am avut o priveliste minunata a centrului Bucurestiului, pe care am admirat-o in timp ce am savurat un delicios smoothie de capsune. Am sporovait cu celelalte bloggerite prezente, am facut poze la panou, m-am distrat cu replici cartonate si oversized ale lotiunii micelare si cremei Sensibio Torelance Plus +, apoi am ascultat cuminte prezentarea produsului, incercand sa absorb cat mai multa informatie. Din pacate, nu am cum sa va redau tot ce ni s-a spus atunci, insa am sa va las o scurta descriere a produsului, cat si poze facute in timpul prezentarii.
     Voi reveni cu pareri despre crema cel mai probabil la iarna, cand tenul meu o va lua iar razna. Momentan este undeva intre uscat si mixt si nu-mi face probleme, insa de cum va veni frigul, stiu ca va redeveni uscat, descuamat and so on. Taman bun pentru a testa Bioderma Sensibio Tolerance Plus +.

     Va las cu poze si detalii despre produs.


     "Tenul tau este intolerant sau chiar alergic si reacționeaza imediat la tot felul de stimuli? Simti un disconfort cutanat permanent? Este imposibil sa iti gasesti crema potrivita pentru ca pielea ta nu suporta nimic, se inflameaza imediat, te strange, te inteapa si simti o caldură locala ingrozitoare?

     Soluția pentru tenul tau te asteapta acum in farmacii!

      Laboratoarele Dermatologice Bioderma, inventatorul solutiei micelare, lansează luna aceasta Sensibio Tolerance Plus+, singurul tratament care, gratie brevetului Neurocontrol, blochează originea intolerantei cutanate.
      Zi dupa zi, pielea ta isi recapata confortul si supletea.

     Cum actioneaza Sensibio Tolerance Plus+ asupra pielii tale?
  • Calmeaza imediat
  • Inhiba senzatia de disconfort
  • Reface bariera cutanata
  • Imbunatateste calitatea vietii


     Sensibio Tolerance Plus+
  • are acțiune calmanta IMEDIATA, reduce senzatia de intepatura cu 98% după doar 15 minute de la aplicare.
  • si actiune preventiva: intareste rezisteta pielii, reducand cu 62% reactivitatea in ziua 28 de tratament.

     Sensibio Tolerance Plus+ asigura o toleranta perfecta: nu conține parfum, conservanti si parabeni, flaconul este inchis ermetic si are o listă minima de ingrediente.
     Sensibio Tolerance Plus+ este singurul tratament care blocheaza biologic originea intolerantei cutanate si ofera un confort de durata.

     Preț recomandat în farmacii 72 RON".





























     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  





          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...