miercuri, 2 iulie 2014

NOTD - Champagne and glitter (swatch & review)

     Hello, ladies.

     Am primit recent un colet marisor de la o prietena de peste hotare si, cum era de asteptat, cele mai multe dintre produse sunt oje. Nu le-am numarat, insa cred ca sunt vreo 30 de oje si glittere, asta fara sa mai pun la socoteala diversele accesorii pentru nail art. Am reusit sa fac swatch-uri la aproape jumatate dintre ele si am in plan ca in acest weekend sa le termin si pe restul.
     Astazi dau startul acestei serii de swatch-uri si va prezint un superb glitter de la Essence.








     Essence "21 get the party started" - cu efect "sparkling stars" - are baza transparenta, cu o textura destul de groasa. Glitter-ul este mov, argintiu si in culoarea sampaniei, este hexagonal si are diverse marimi. Pentru un efect subtil e de ajuns un singur strat, insa daca va doriti sa fie opac ar trebui sa-l aplicati in vreo 4-5 straturi - ceea ce nu va sfatuiesc, pentru ca unghia ar arata foarte incarcata si se si usuca foarte greu.
     Eu l-am folosit peste Essence "149 hello marshmallow!", aplicat in doua straturi pe unghia inelarului si in degrade, cu ajutorul unui buretel, pe restul unghiilor. Se usuca destul de repede si, desi pana acum nu l-am purtat pe unghii mai mult de o zi, as spune ca rezista pana la 6-7 zile, tinand cont de experienta mea anterioara cu celelalte glitter-e Essence.
     Va las cu pozele si astept sa-mi spuneti intr-un comentariu cum vi se pare glitter-ul Essence "21 get the party started".


















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  




             Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...