sâmbătă, 5 iulie 2014

The Alphabet Nail Art Challenge - J for... Jeans

     Hello, ladies.

     Cand termin de facut manichiura pentru o provocare, ma si gandesc ce model pot / trebuie sa fac pentru urmatoarea saptamana. Insa de data aceasta totul a mers ca pe roate si, inca de cand am inceput provocarea, am stiut ce model voi face pentru litera J si ce oje voi folosi.
    







     Oja de baza folosita pentru manichiura de astazi se potriveste din toate punctele de vedere. Essence "07 blue-jeaned" este albastra cu irizatii argintii foarte fine. Are un finish semi-mat si usor texturat, foarte asemanator cu cel la blugilor (doh!). Se aplica fara dungi sau "goluri", un singur strat acopera unghia complet, se usuca in circa 5 minute si rezista pe unghii cam 6 zile. Essence "07 blue-jeaned" se gaseste si la noi, la orice stand Essence, si costa 11.20 lei.
     Nail art-ul l-am realizat folosind Essence "03 silver surfer". N-am prea multe de spus despre ea: pensula subtire, speciala pentru nail art, finish metalic si se usuca in 2-3 minute.











     Fac parte din "generatia cu cheia la gat" si, evident, sunt un mare fan al melodiilor din anii '90. Drept urmare, de cate ori ma gandesc la "blue jeans" imi vine in minte o singura melodie: Sqeezer - Blue Jeans. O stiti? Indiferent care este raspunsul vostru, am pus clipul mai jos, pentru a va delecta cu melodia.




     Inainte de a va lasa cu pozele, va invit sa treceti si pe la colegele mele:













     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  




          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...