sâmbătă, 12 iulie 2014

The Alphabet Nail Art Challenge: K for... Kitties

     Hello, ladies.

     I've wanted since forever to do a cat inspired manicure, but since I suck at freehand nail art, I just waited until I got my hands on a stamping plate with cats. Today's challenge was the perfect ocassion to use my new "cats" plate and, because the theme is a "K" manicure", I decided to call this nail art "spoiled kitties". 

     Imi doresc de cand lumea sa fac o manichiura inspirata de pisici dar, pentru ca nu-s buna deloc la freehand nail art, a trebuit sa astept pana cand am reusit sa pun mana pe o placuta cu pisicute. Provocarea de astazi a fost ocazia perfecta pentru a pune la treaba matrita cu pisici si, pentru ca tema este o manichiura cu "K", am decis sa denumesc modelul "spoiled kitties".






     As a base I used a black Flormar nail polish from the new "Quick Dry 60 sec" collection. The polish is called "Black Minimalism" and it's a creamy and glossy black. The brush is thin and I'm not too crazy about it since it takes three strokes to cover the nail - and I have pretty small nails. It has a thin consistency, therefore you have to apply two layers for a full, opaque coverage. The drying part is more than true: the nail polish is completely dried in less than a minute. 

     Ca baza am folosit o oja neagra de la Flormar din noua lor colectie "Quick Dry 60 sec". Oja se numeste "Black Minimalist", este cremoasa si are un finish glossy. Pensula este subtire si nu ma prea incanta, pentru ca este nevoie de trei miscari pentru a acoperi unghia - iar eu am unghii destul de micute. Ca si consistenta este subtire, astfel ca trebuie aplicata in doua straturi pentru o acoperire completa. Iar partea cu uscatul e cat se poate de adevarata: oja este complet uscata pe unghii in mai putin de un minut.








     The cat stamping plate is from MoYou Nails and it's the first time I'm using a plate from them. Each model is approximately 1 cm long and they cover most part of my nail. I tried the plate only once and, as far as I can tell until now, the models don't transfer so good. I have a few patches, as you'll see in the pictures below, but I'm gonna try the plate again with other base and stamping polishes and I'll let you know how it worked.

     Matrita cu pisici este de la MoYou Nails si e prima data cand folosesc o placuta de la ei. Fiecare model are aproximativ 1 cm lungime si imi acopera unghia aproape in intregime. Am incercat placuta o singura data si, din ce pot spune pana acum, modelele nu se transfera perfect. O sa vedeti cateva "goluri" in pozele de mai jos, dar vreau s-o mai incerc si cu alte oje de baza si pentru stampilat si o sa va spun ce rezultate am avut.





     Enjoy the pictures and don't forget to check out my colleagues' posts:


  1. Mădălina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro
  2. Andra - http://andrakat.wordpress.com
  3. Alina - www.venuschic.com
  4. Rita - http://addictedofbutterflies.wordpress.com
  5. Andra (Sophie) - http://sophiesnailartdreamland.blogspot.ro
  6. Deyutza- http://deyutza87.blogspot.com/
  7. Ella - http://beauty-corner-for-women.blogspot.ro
  8. Madalina - http://frumusetelapretmic.blogspot.ro/

                                                    Meet my spoiled kitties







     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  




          Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...