luni, 13 octombrie 2014

NOTD: Eternal fall

     Hello, ladies.

     Va aratam recent pe Facebook ce oje am mai cumparat de la Beauty in the bottle, iar una dintre ele este superba Color Club - Eternal Beauty. Visez la oja aceasta de vreun an si m-am bucurat ca un copil mic cand am primit-o. Asta nu doar pentru ca are un puternic efect holografic, ci si ca poate fi folosita pentru stamping, lucru mai greu de facut cu ojele holo. De ce? Pentru ca de obicei sunt subtiri si apoase, iar penntru a stampila un model e nevoie, de obicei, de oje groase.
     Long story short, nici nu am primit bine oja si m-am grabit sa o folosesc pentru o manichiura, inspirata de vremea calda si insorita din ultima perioada.







     Motive pentru care-mi place "Eternal Beauty":

- se aplica frumos si fara goluri chiar si peste un base coat; de obicei, ojele holo trebuie folosite fara o baza data in prealabil;
- doua straturi sunt suficiente pentru o acoperire completa;
- este complet uscata in maxim 5 minute;
- rezista pe unghii perfect 6-7 zile, fara a aplica vreun top coat;
- poate fi folosita simpla, pentru stamping, watermarble, spotting sau diverse alte tehnici de manichiura;
- are un puternic efect holografic;
- pretul e cam piperat - 50 de lei - insa merita fiecare banut.

     Alte oje folosite pentru aceasta manichiura: Catrice Moulin Rouge Light, Catrice Put Lavender on Agenda si Catrice Bruno Browani. Top coat-ul folosit este cel 3D de la Farmec, iar pebtru stampilat am folosit o placuta de la MoYou London.
     Sper sa va placa manichiura si sa va inspire.












      For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  



          Kisses and always be beautiful

 

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...