miercuri, 8 octombrie 2014

NOTD: Pumpkin Spice (water marble)

     Hello, ladies.

     Vreme rece, ploioasa si intunecata, haine groase, ceaiuri aromate, natura pictata in tonuri de verde, auriu, ruginiu, rosu, mov si nu numai... Ador toamna, iar anul acesta parca m-a inspirat mai mult ca oricand. Am facut nenumarate manichiuri si machiaje, iar cum pozele s-au tot adunat in fisiere si "striga" sa fie postate pe blog, am zis ca e cazul sa fac un efort si pun osu' la treaba.
     Astazi va arat prima manichiura din acest anotimp: un water marble in nuante tomnatice, ce ma duce cu gandul la dovleac, cer senin, haine pufoase si ceai fierbinte.







     Ojele folosite sunt Flormar 400, Catrice "Salmon & Garfunkel", China Glaze "Peri-Wink-Le", China Glaze "Sexy in the city", Catrice "Bruno Browani", Kiko 357 si top coat-ul 3D de la Farmec.
     Daca vreti sa stiti cum puteti face o manichiura watermarble, va invit pe canalul meu de Youtube, unde am cateva tutoriale postate. E adevarat ca l-am cam ignorat in ultimele luni, insa sper sa ma mobilizez cat de curand si sa ma apuc iar de filmat.

     Sper sa va placa manichiura si astept parerea voastra.



















     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  



          Kisses and always be beautiful


              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...