joi, 2 octombrie 2014

Sunt blogger oficial la Make-up Fest 2014

     Hello, ladies. 

     Mi-a fost dor... Mi-a fost dor sa revin aici, in coltisorul meu, sa va arat manichiuri, machiaje, sa va vorbesc despre evenimente si produse. Cele trei saptamani care au trecut de la ultima postare mi se par ca trei luni, iar ce ma intristeaza e ca stiu ca situatia se va repeta. Mi-e greu sa ma impart si inca incerc sa gasesc un echilibru. So please bare with me...
     Dar sa trecem la lucruri mai placute. Mai tineti minte postarea de anul trecut despre Make-up Fest? Nici nu se terminase bine editia 2013, iar eu deja visam la cea de anul acesta. 
     Recent, am primit de la organizatori nu doar toate informatiile despre Make-up Fest 2014, ci si propunerea de a fii blogger oficial. Evident ca am acceptat imediat si, like a good blogger that I am, or trying to be, impart cu voi tot ce am aflat despre eveniment.


     MAKE-UP FEST este prima manifestare din Romania dedicata integral machiajului. MAKE-UP FEST a fost conceput pentru a-i reuni pe profesionistii domeniului dar si pentru a trezi interesul make-up artistilor si marelui public printr-un eveniment singular, festiv.
Veniti alaturi de noi pentru a descoperi nenumaratele fatete ale acestei lumi a culorilor: de la machiajul cotidian la body painting, de la efecte speciale la machiajul-fantezie. Aveti la dispozitie 2 ZILE pentru a participa la atelierele de Make-up, pentru a asista la demonstratiile sustinute pe scena sau pentru a descoperi noi produse de machiaj.
Make-up artisti romani si straini va vor impartasi pasiunea lor pentru aceasta meserie, lasandu-va sa descoperiti secretele lor. Daca doriti sa incepeti o cariera in machiaj, sa deveniti model, sa va perfectionati cunostintele sau sa invatati pur si simplu cum sa va machiati corect, atunci trebuie sa fiti la editia Make-up Fest de anul acesta.

Evenimentul se va desfasura in weekend-ul 25-26 octombrie, la Palatul National al Copiilor din Bucuresti (langa Sala Polivalenta), intre orele 9-18.30.
Zilele urmatoare voi reveni si cu lista completa a oratorilor de la eveniment.

     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below, my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com /ana.s.beautyblog@gmail.com) or on Yahoo Messenger (ana.s_beautyblog@yahoo.com).

     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii, adresele de mail sau pe mess.  

          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...