marți, 10 februarie 2015

NOTD - Snowy Valentine

     Hello, ladies.

     Patru luni... Patru luni au trecut de la ultima postare, iar mie nu-mi vine sa cred ca am stat atat de mult timp departe de blog. Motivele nu conteaza, insa trist este ca de multe ori nici nu am simtit nevoia sa revin. Aveam nevoie de o pauza si, sincera sa fiu, as fi prelungit-o, insa prea multe persoane din jurul meu m-au indemnat sa revin si m-au convins ca e pacat de toata munca depusa pana acum. Am multe sa va spun, multe sa va arat si sper ca voi reusi sa postez constant.

     Revin pe blog timid, cu o postare despre unghii. Manichiura a fost facuta de Craciun dar, la o simpla privire pe geam, parca merge perfect cu vremea de acum. Sper sa va placa.





     Oja folosita este superba Zoya "Blaze", la care am poftit multa vreme si pe care, intr-un sfarsit, mi-am daruit-o de Craciun (impreuna cu multe alte oje, dar asta e partea a doua). Este luata de la Beauty In The Bottle, may nail polish dealer. Blaze este o superba oja rosie cu micro glitter holografic. Sclipirile sale sunt destul de greu de surprins, iar eu am picat cu brio acest test. Astept o zi cu soare, la propriu, pentru a o putea fotografia si prezenta asa cum trebuie.
     Omul de zapada si bradutul sunt water decals, pe care eu le dor. Se aplica foarte simplu, curat si rapid pe unghii, iar rezultatul este tare dragut. Ca sa nu mai spun ca exista nenumarate modele, pentru orice anotimp, orice ocazie si pe toate gusturile. Water decal-urile de pe unghiile mele sunt cumparate de AICI.
     Fulgisorii sunt stampilati, iar tp coat-ul este cel 3D, de la Farmec. Trebuie neaparat sa-l incercati, costa doar 8 lei si il consider dupe-ul celebrului Seche Vite.

     Va las cu pozele si astept pareri.











     For any questions, requests or/and critics, please don’t hesitate to contact me using the comment section below or my email addresses (ana.s_beautyblog@yahoo.com).
     Pentru intrebari, propuneri si/sau critici, ma puteti contacta folosind sectiunea de comentarii sau adresa de mail.  




          Kisses and always be beautiful

              Va pup si fiti frumoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...